skip to Main Content
210 3318065-6 210 3213570 info@ioc.gr
16 & 17 Μαρτίου 2022, 10.00 – 14.00 (8 ώρες)

Καινοτομήστε στην επικοινωνία του brand σας!

Εισηγήτρια: Σίσσυ Θεοφανοπούλου, South East Europe Mass Retail Channel Shopper Leader, 3M

To σεμινάριο απευθύνεται σε επαγγελματίες και στελέχη του τμήματος Marketing, Marketing Managers, Brand/Product Managers, Senior Brand/Product Managers, Marketing assistants με εμπειρία μέχρι 8 ετών που σχεδιάζουν και υλοποιούν ενέργειες marketing & επικοινωνίας στο πλαίσιο της εταιρικής/ προϊοντικής στρατηγικής.

Επίσης απευθύνεται σε στελέχη διαφημιστικών εταιρειών, εταιρειών δημοσίων σχέσεων & επικοινωνίας, account executives, account managers & account directors που θέλουν να εντρυφήσουν στις σύγχρονες ανάγκες επικοινωνίας του πελάτη.

Μετά το τέλος του Σεμιναρίου, οι συμμετέχοντες:

  • Θα γνωρίζουν τη διαφοροποίηση μεταξύ των Παραδοσιακών & των Σύγχρονων Marketing Στρατηγικών
  • Θα μάθουν τα πλεονεκτήματα και τα μειονεκτήματα των Στρατηγικών αυτών
  • Θα αναλύσουν τη σημασία των digital and social media σε ένα σύγχρονο ολοκληρωμένο πλάνο επικοινωνίας
  • Θα γνωρίσουν Παραδοσιακά και Μοντέρνα Μοντέλα Marketing
  • Θα γνωρίσουν τα χαρακτηριστικά και τα οφέλη του κάθε μέσου επικοινωνίας (μοντέρνων και παραδοσιακών)
  • Θα δουν πώς να επιλέγουν τους σωστούς πυλώνες περιεχομένου αναλόγως τον στόχο επικοινωνίας
  • Θα εμβαθύνουν στα διαφορετικά είδη positioning
  • Θα κατανοήσουν την έννοια του omni-channel marketing και πώς αυτή εφαρμόζεται στην πράξη
  • Θα oρίζουν personas και consumer journeys βάσει σύγχρονων και παραδοσιακών touchpoint

 

Θέματα του σεμιναρίου:

  • Traditional vs Modern Marketing Strategies
  • Traditional vs Modern Marketing Implementation
  • Πώς κάποιες Παραδοσιακές ενέργειες Marketing μπορούν να αντικατασταθούν με Μοντέρνες
  • Ansoff Matrix Theory
  • Boston Consulting Group Model
  • Porter’s Generic Theory
  • STP Marketing Model
  • ToFu, MoFu, BoFu Sales Funnel
  • Οφέλη Παραδοσιακού & Μοντέρνου Marketing
  • H «συμπόρευση» Παραδοσιακού & Moντέρνου Marketing στην έννοια του Omnichannel
  • Consumer Journeys /Touchpoints βάσει Persona
  • Έλεγχος και σωστός καταμερισμός διαφημιστικού budget μεταξύ Marketing Ενεργειών
  • Ασκήσεις, Case Studies

 

Το σεμινάριο περιλαμβάνει ασκήσεις, case studies, on the job tips, check lists & templates ώστε μετά πέρας του workshop, οι συμμετέχοντες να μπορούν να τα εφαρμόσουν εύκολα. Το υλικό θα μοιραστεί ηλεκτρονικά.

 

Παρέχεται έκπτωση 5% για αιτήσεις συμμετοχής που υποβάλλονται έως και 8.3.2022

Για να δηλώσετε συμμετοχή πατήστε εδώ.

 Επιπλέον παρέχεται έκπτωση 10% για 2η και 3η συμμετοχή.

Λόγω του περιορισμένου αριθμού συμμετοχών , θα τηρηθεί αυστηρά, σειρά προτεραιότητας.

 

Ημερομηνίες/ Διάρκεια : 16 & 17 Μαρτίου 2022, 10.00 – 14:00 (8 ώρες)

Πληροφορίες-Δηλώσεις Συμμετοχής: Γραμματεία Ινστιτούτου Επικοινωνίας, τηλ. 2103318065, email: info@ioc.gr, WS: www.ioc.gr.

 

 

Back To Top