skip to Main Content
210 3318065-6 210 3213570 info@ioc.gr

13 & 14 Απριλίου 2022, 10.00 – 14.00 (8 ώρες)

Ενισχύστε την επιτυχία της εταιρείας σας με στρατηγικές διεθνούς & εξαγωγικού marketing!

Εισηγήτρια: Σίσσυ Θεοφανοπούλου, South East Europe Mass Retail Channel Shopper Leader, 3M

Απευθύνεται:

To σεμινάριο απευθύνεται σε επαγγελματίες και στελέχη του τμήματος Marketing, του τμήματος Πωλήσεων, του Τμήματος Εξαγωγών, Marketing Managers, Brand/Product Managers, Senior Brand/Product Managers, Sales Managers, Sales Representatives, Export Managers που σχεδιάζουν και υλοποιούν ενέργειες marketing & επικοινωνίας στο πλαίσιο της εταιρικής/ προϊοντικής στρατηγικής για διεθνείς αγορές και εξαγωγική δραστηριότητα.

Επίσης απευθύνεται σε στελέχη διαφημιστικών εταιρειών, εταιρειών δημοσίων σχέσεων & επικοινωνίας, account executives, account managers & account directors που έχουν accounts με διεθνή παρουσία και εξαγωγική δραστηριότητα.

Μετά το τέλος του Σεμιναρίου, οι συμμετέχοντες:

  • Θα γνωρίζουν πώς να αναλύουν και να καθορίζουν προϊόντα κατάλληλα για εξαγωγή
  • Θα ξέρουν πώς να αξιολογούν επιλεγμένες αγορές-στόχους
  • Θα έχουν μάθει τις στρατηγικές διεθνούς & εξαγωγικού marketing
  • Θα έχουν δει παραδείγματα για το πώς σχεδιάζεται/προσαρμόζεται ένα πρόγραμμα marketing ανά χώρα
  • Μέσα από παραδείγματα, θα έχουν κατανοήσει τα βήματα που πρέπει να ακολουθούν στο packaging και στην επικοινωνία του εκάστοτε προϊόντος βάσει νομοθεσίας και κουλτούρας ανά χώρα
  • Θα έχουν συζητήσει τους κύριους τρόπους διείσδυσης στις αγορές του εξωτερικού
  • Θα έχουν αναλύσει πώς μια παγκόσμια (global) omnichannel καμπάνια προσαρμόζεται με επιτυχία ανά χώρα
  • Θα έχουν μάθει τα βήματα δημιουργίας μιας διεθνούς καμπάνιας marketing από την αρχή μέχρι το λανσάρισμά της

Θέματα του σεμιναρίου:

  • Ανάλυση τρόπων διείσδυσης σε αγορές του εξωτερικού
  • Αξιολόγηση αγοράς-στόχου
  • International Έρευνα Αγοράς
  • H σημασία της κουλτούρας και της εγχώριας νομοθεσίας
  • Τι πρέπει να προσέχει και πού να δίνει έμφαση ένας international/export marketer
  • Προϊόντα για εξαγωγή και μείγμα επικοινωνίας για διεθνείς αγορές
  • Culture specific marketing plan
  • Προσαρμογή global campaign ανά χώρα (glocality)
  • Δημιουργία διεθνούς καμπάνιας marketing από την αρχή μέχρι το λανσάρισμά της
  • Έλεγχος και σωστός καταμερισμός διαφημιστικού budget ανά χώρα
  • Check list για ένα πλήρες integrated international/export communications plan
  • Μέτρηση Απόδοσης /ROI βάσει κερδοφορίας
  • Παραδείγματα, case studies και ασκήσεις

Το σεμινάριο περιλαμβάνει ασκήσεις, case studies, παραδείγματα, on the job tips, check lists & templates ώστε μετά πέρας του workshop, οι συμμετέχοντες να μπορούν να τα εφαρμόσουν εύκολα. Το υλικό θα μοιραστεί ηλεκτρονικά.

 

Παρέχεται έκπτωση 5% για αιτήσεις συμμετοχής που υποβάλλονται έως και 4.4.2022

Για να δηλώσετε συμμετοχή πατήστε εδώ.

 Επιπλέον παρέχεται έκπτωση 10% για 2η και 3η συμμετοχή.

Λόγω του περιορισμένου αριθμού συμμετοχών , θα τηρηθεί αυστηρά, σειρά προτεραιότητας.

Ημερομηνίες/ Διάρκεια : 13 & 14 Απριλίου 2022, 10.00 – 14.00 (8 ώρες)

Πληροφορίες-Δηλώσεις Συμμετοχής: Γραμματεία Ινστιτούτου Επικοινωνίας, τηλ. 2103318065, email: info@ioc.gr, WS: www.ioc.gr.

 

Back To Top