skip to Main Content
210 3318065-6 210 3213570 info@ioc.gr

Σεμινάρια

(Online Seminar) Digital Strategy Methodology

 10 & 11 Απριλίου 2024,  10.00 – 14.00 (8 ώρες)

Tί είναι ψηφιακή στρατηγική και γιατί αποτελεί ένα από τα πιο ισχυρά εργαλεία για την ανάπτυξη μιας επιχείρησης/ιδέας/μάρκας στον ψηφιακό κόσμο; Ποια είναι τα ποσοτικά και ποια τα ποιοτικά KPIs (Key performance Indicators) του ψηφιακού αποτυπώματος μιας επιχείρησης και πως μπορούμε να τα μετατρέψουμε σε στρατηγικά εργαλεία για την ανάπτυξη της;

Εισηγήτρια:
Εύη Βαρότση, Digital Growth Business Consultant στην di360

(Online Seminar) Business Writing in the New Media

2 & 4 Απριλίου 2024, 10.00 – 14.00 (8 ώρες)

Business Writing… unusual!

Εξειδικευμένο σεμινάριο Business Writing για στελέχη της επικοινωνίας

Αναφορές, προτάσεις, προσφορές, email… Στον χώρο της επικοινωνίας, η ανάγκη για αποτελεσματικό, σωστό αλλά και γρήγορο γράψιμο είναι πιο έντονη από ποτέ.

Αυτό το εξειδικευμένο workshop απευθύνεται σε ανθρώπους που καλούνται να επικοινωνούν είτε εσωτερικά είτε με προμηθευτές και με πελάτες. Καλύπτει όλες τις βασικές αρχές για σωστό business writing, τόσο ως προς τη δομή όσο και ως προς το περιεχόμενο και τη μορφοποίηση. Βοηθά τους επαγγελματίες να υιοθετούν καλές πρακτικές, να ανταποκρίνονται γρήγορα, να αποφεύγουν λάθη και να τηρούν τους κανόνες και το netiquette όπου και όπως πρέπει.

Εισηγήτρια:
Ζωζέτα Μηλιοπούλου, Assistant Professor , The American College of Greece, School of Liberal Arts & Sciences, Department of Communication

(Online Seminar) Paid Social Performance Masterclass

27 & 28 Μαρτίου 2024, 10.00 – 14.00 (8 ώρες)

Paid Social Performance Masterclass

Εξερευνήστε τη δύναμη του Paid Social Performance στα Meta Platforms (Facebook & Instagram). Μέσα από ένα διήμερο hands-on Μasterclass, θα αναλύσουμε όλες εκείνες τις στρατηγικές και τις στοχεύσεις που αποδίδουν στις Meta Πλατφόρμες, θα δούμε πώς θα στήσετε σωστά τους λογαριασμούς της επιχείρησής μέσα από το εργαλείο του Meta Business Manager, πώς θα δημιουργήσετε product catalogues & products sets αλλά και πώς θα απογειώσετε τις πωλήσεις σας μέσα από τις νέες AI Based, Advantage+ Shopping καμπάνιες. Θα μάθουμε, επίσης, να τεστάρουμε διαφορετικές στρατηγικές μέσω του A/B Testing, να διαβάζουμε σωστά τα data μας και να δημιουργούμε interactive και actionable reports.

Εισηγητής:
Σπήλιος Τεμπονέρας, Performance Marketing Manager, Ogilvy

Επερχόμενα Σεμινάρια

Σεμινάρια

Αναλυτική παρουσίαση των σεμιναρίων του Ινστιτούτου Επικοινωνίας

Ημερολόγιο Σεμιναρίων

Δείτε με μια ματιά όλα τα σεμινάρια του Ινστιτούτου Επικοινωνίας

Ομάδα Επιμόρφωσης

Γνωρίστε την ομάδα επιμόρφωσης του Ινστιτούτου Επικοινωνίας

Γίνετε Μέλη

Συμπληρώστε τη φόρμα εγγραφής για να γίνετε μέλος του Ινστιτούτου Επικοινωνίας

Από το Facebook

Πρόσφατα Νέα & Ανακοινώσεις

11ο Virtual Dialogue: Brand Next – Media Next – Branding and Performance Advertising combined. An integrated Media Trading.

Πατήστε εδώ για να παρακολουθήσετε τη μαγνητοσκόπηση

INDUSTRY NEXT: Συζητώντας για το αποτύπωμα της νέας εποχής σε live streaming

INDUSTRY NEXT: Συζητώντας για το αποτύπωμα της νέας εποχής σε live streaming Ο θεσμός INDUSTRY NEXT του Ινστιτούτου…

10ο Virtual Dialogue: Brand Next – From CSR to CSV and ESG

Πατήστε εδώ για να παρακολουθήσετε τη μαγνητοσκόπηση

Χορηγοί

Back To Top
Institute of Communication