skip to Main Content
210 3318065-6 210 3213570 info@ioc.gr

Πατήστε εδώ για να ακούσετε τη μαγνητοσκόπηση

INDUSTRY NEXT : Εξερευνώντας το αποτύπωμα της νέας εποχής

Στις 25/11 πραγματοποιήθηκε με μεγάλη επιτυχία, φτάνοντας τον μέγιστο δυνατό αριθμό ψηφιακών συμμετοχών, το πρώτο virtual dialogue στην ενότητα “Brand Next”.  Παρακολούθησαν στελέχη από τον χώρο του banking, του retail, των τροφίμων, των καπνικών προϊόντων, των φαρμακευτικών προϊόντων, των δομικών υλικών, της έρευνας αγοράς, των media, του branding & design, της διαφήμισης και του ακαδημαϊκού χώρου.

Κώστας Μουλακάκης, Director Marketing and Commercial Integration for South-East EU της εταιρίας Παπαστράτος και η Έλενα Χρυσαφογιώργου, Head of Omnichannel Experience της εταιρίας Παπαστράτος συζήτησαν με τον Τίτο Σιμιτζή, General Manager της Alternative Research Solutions το case study του IQOS και αλληλοεπίδρασαν με το κοινό με ενδιαφέρουσες ερωτήσεις και με κεντρικό θέμα τη μεταμόρφωση μίας εταιρίας με οδηγό την Επιστήμη και το Consumer Experience.

Συγκεκριμένα, όπως συζητήθηκε κατά την διάρκεια του Virtual Dialogue, το case study του business transformation της Παπαστράτος, θυγατρικής εταιρείας της Philip Morris International (PMI) εξαιτίας του IQOS είναι ένα ολοκληρωμένο μάθημα επιχειρηματικότητας στη σύγχρονη εποχή. Δεν αφορά μόνο το μάρκετινγκ, αλλά όλα τα μέρη και όλα τα επίπεδα μίας επιχείρησης, από τη διοίκηση μέχρι τις πωλήσεις και το HR και από τον CEO μέχρι τον υπεύθυνο στις αποθήκες.

Είναι πολύ ενδιαφέρον να συνοψίσουμε ότι το εγχείρημα αυτού του μετασχηματισμού περιλαμβάνει 6+1 σπουδαία μαθήματα για όλους εμάς που αγωνιζόμαστε να προσαρμοστούμε σε μία εποχή ραγδαίων αλλαγών:

Τα συμπεράσματα του 1ου Virtual Dialogue συνοψίζονται παρακάτω:

Back To Top